سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان
چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ۵۰۰۳
چچ

توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان

قابل توجه بازدیدکنندگان محترم، بدینوسیله به استحضار میرساند:

تارنمای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجهز به سیستم ثبت و پیگیری شکایات شما عزیزان از طریق سامانه ستادخبری 124 می باشد. این سیستم بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات از واحدهای صنفی و غیرصنفی عرضه کننده کالا و خدمات پیرامون تخلفاتی مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورصورتحساب، حراج غیرمجاز، احتکار، عدم ارائه ضمانت نامه و . . . می باشد.
امکان پیگیری الکترونیکی شکایات مطرح شده در سیستم 124، با کد رهگیری میسر می باشد.
تمام خدمات سازمانی علاوه بر منوی اصلی و میز خدمت درقسمتهای دیگر برای دسترسی سریع دراختیار کاربران می باشد.
درمنوی " تماس با ما " راههای ارتباطی با سازمان به تفصیل بیان شده است.
بامراجعه به منوی معرفی سازمان می توانید ضمن آشنایی با مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان به ایمیل های سازمانی هرکدام نیز دسترسی داشته باشید.
تارنمای سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان بصورت تمام وقت دردسترس متقاضیان می باشد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زمان های خارج از دسترس تارنما:

این تارنما در حال حاضر به صورت 24 ساعته در حال فعالیت بوده و در صورت نیاز به انجام عملیات فنی و یا بروزرسانی در هر بخش از تارنما، مراتب به صورت ویژه در این قسمت و صفحه نخست آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات